خرید کود npk | مرکز فروش بهترین نوع محصولات شیمیایی در ایران

کودها انواع مختلفی دارند. کودها را می توان به دو نوع طبیعی و شیمیایی تقسیم بندی کرد. هر کدام از این کودها موارد مصرف خود را دارند. کودهای طبیعی با این که به نوعی از رده خارج شدند؛ ولی هنوز هم کارایی خود را دارند و برای حاصل خیزی زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند، شاید بتوان گفت که این کود هنوز به طور کامل جای خود را به کود شیمیایی نداده است.

یکی از انواع کودها، کود ان پی کی می باشد. کود ان پی کی پر مصرف ترین نوع کود در جهان به شمار می رود که برای افزایش رشد گیاهان و درختان مورد استفاده کشاورزان و باغ داران قرار می گیرد. در این کود عناصری مانند:

  • ماکرو، شامل: ازت، منیزیم، کلسیم، پتاس
  • میکرو، شامل: مس، منگنز، آن، بر، روی

به کار رفته است. روی هم رفته به کودهایی که مجموع عناصر فوق را با هم و متناسب دارا باشند، کود کامل یا ان پی کی می گویند. این را به یاد داشته باشیم که گیاهان بیشتر از هر چیزی به عناصر نیتروژن، فسفر و پتاسیم نیاز دارند.

برای خرید کود npk، می توانید به فروشگاه هایی سر بزنید که کود شمیایی و دیگر ابزار کشاورزی را به فروش می رسانند.

خرید کود npk | مرکز فروش بهترین نوع محصولات شیمیایی در ایران

لیست قیمت انواع کود npk

لیست قیمت انواع کود npkقیمت کود npk در بازار بستگی به نوع و کیفیت آن دارد. شرکت های زیادی هستند که در کار تولید و یا واردات این نوع کود پر مصرف می باشند. کود ان پی کی در بسته بندی های گوناگونی وارد بازار می شود و این بسته ها ممکن است یک کیلویی، پنج کیلویی یا ده کیلویی باشند. برخی از شرکت ها در سایت های اینترنتی قیمت هایی مانند این را برای کود ان پی کی، بیان کردند:

  • 1 کیلو گرم کود ان پی کی، برای درخت مرکبات، قیمت:159000 تومان
  • 1 کیلوگرم کود ان پی کی، برای سیب زمینی، قیمت: 15900 تومان
  • ده کیلو گرم کود ان پی کی، برای چغندر، قیمت: 129000 تومان
  • ده کیلو گرم کود ان پی کی، برای گندم و جو، قیمت: 129000 تومان

بهترین نوع کود کدام است؟

بهترین نوع کود کدام است؟ به نوعی می توان گفت، بهترین کود آن کودی می باشد که کاربرد زیادی در کشاورزی داشته باشد و در عین حال برای حاصل خیزی زمین موثر واقع شود. کود ان پی کی از این لحاظ بسیار کاربردی بوده است. به نوعی کشاورزان و باغ داران از این کود برای پر بار شدن محصولات شان استفاده می کنند. این کود را می توان به راحتی از جاهای مختلف به دست و مورد استفاده قرار داد.

قیمت ۱۰ تن کود npk به صورت عمده

قیمت ۱۰ تن کود npk به صورت عمده قیمت یک تن کود npk یا ده تن آن را باید از شرکت هایی جویا شوید که در کار تولید یا وارد کردن کود می باشند. البته نمایندگی های این شرکت ها هم بهترین مراجع برای قیمت گرفتن می باشند. نمایندگی های شرکت های تولید کننده و وارد کننده در سراسر ایران فعال هستند. این نمایندگی ها به نوعی در کار فروش کود npk و سایر کود ها هم هستند.

شما می توانید با تماس گرفتن با این نمایندگی ها، از قیمت خرید کود به صورت عمده با خبر شوید. این نمایندگی ها بهترین کود وارداتی را نیز عرضه می کنند.  قیمت خرید و فروش عمده کود را نیز می توانید از این شرکت ها یا نمایندگی ها جویا شوید.

تفاوت کود شیمیایی و کود حیوانی در کشاورزی

تفاوت کود شیمیایی و کود حیوانی در کشاورزی کود حیوانی علاوه بر تأمین مواد مورد نیاز گیاه، دارای خواص بی نظیری برای خاک مانند افزایش نفوذ پذیری و نگهداری آب، بالا بردن پی اچ، هوا دهی و افزایش فعالیت بیولوژیکی خاک است. در مقابل کود شیمیایی، که یکی از رایج ترین و اصلی ترین نوع کود می باشد، از مواد معدنی تشکیل شده که به آسانی تجزیه و جذب می شوند. این کود به صورت صنعتی تولید می شود و با اشکالی گوناگونی مانند: محلول و گاز، گرانول و پودر توزیع می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما