قیمت فروش انواع دستگاه آسیاب مرغداری در بازار

دستگاه آسیاب مرغداری همان دستگاهی هست که میتوان با آن دان مرغ و یا کود مرغ را آسیاب کرد و قیمت فروش آن با توجه به انواع مختلفی که دارد در بازار خرید و فروش میشود. فروش دستگاه آسیاب کود عمده و ارزان را مراجع مختلفی انجام می دهند. آن ها در تنوع بالایی این کار را صورت می دهند. آسیاب کود صادراتی را هم می شود به این طریق فروخت و تهیه کرد. 

در واقع این دستگاه جز تجهیزات مرغداری است که به رشد این صنعت کمک کرده و آن را تسریعه می بخشد. دستگاه آسیاب مرغداری، با توجه بهاینکه برای پرورش انواع طیور در سنین مختلف به کار میرود، باید ظرفیت تولید در تناژهای مختلف مثل 100 کیلوگرم، 200 کیلو، 500 کیلو، 1 تن به بالا را داشته باشد و همچنین به تناسب سن جوجه و مرغ یا بلدرچین و کبک و دیگر طیور، خوراک پرندگان را در سایزهای مختلف آسیاب کند.

قیمت فروش انواع دستگاه آسیاب مرغداری در بازار

کاربرد دستگاه آسیاب مرغداری

کاربرد دستگاه آسیاب مرغداریبرخی مرغداری ها دستگاه آسیاب مرغداری را برای آسیاب کردن دان مرغ یا خوراک دام مورد استفاده قرار میگیرند تا جوجه ها راحت تر بتوانند خوراک بخورند، برخی دیگر نیز این دستگاه را خریداری کرده و کود مرغی که پس از اتمام هر دوره جوجه کشی از کف سالن یا قفس جمع آوری میشود را توسط دستگاه آسیاب، پودر میکنند و به قیمت مناسب جهت مصارف کشاورزی و یا برگشت به چرخه تولید خوراک دام آن را به فروش می رسانند.

در نتیجه میتوان به یکی دیگر از مصارف دستگاه آسیاب، برای پودر کردن کود مرغی اشاره کرد.

انواع دستگاه آسیاب

  • آسیاب عمودی
  • آسیاب افقی
  • آسیاب چکشی مدرن

دستگاه آسیاب مرغداری عمودی یا افقی؟

دستگاه آسیاب مرغداری عمودی یا افقی؟دستگاه آسیاب عمودی بیشتر در مرغداریها به کار میرود اما امروزه، مرغداریها استفاده از دستگاه آسیاب عمودی را ممنوع کرده اند و توصیه اینست که از نوع افقی آن استفاده شود. دستگاه آسیاب افقی برای خرد کردن خوراک دام بسیار مناسب می باشد.

این ماشبن قدرت خرد کردن و آسیاب کردن انواع علوفه مورد نظر برای غذای طیور مثل ذرت، گندم، جو، سویا و… را دارد.حنی این دستگاه آسیاب میتوانند برای کشاورزانی که قصد آسیاب کردن محصول خود را دارند نیز کاربرد داشته باشد.

دستگاه آسیاب کود مدرن

برای خرد کردن کود مرغی بهتر است از دستگاه آسیاب چکشی مدرن استفاده شود به این دلیل که قدرت موتور بیشتری دارد، این ماشین 3000 دور در دقیقه قدرت موتور دارد. و با 60 تیغه فلزی که جنسشان هم استیل و ضد زنگ هست عملیات خورد کردن کود مرغ را بسیار بهتر و پرقدرت تر انجام میدهد.

دستگاه آسیاب چکشی مدرن، همچنین برای آرد کردن ذرت، جو، گندم و … نیز بسیار مناسب است.

فواید وجود دستگاه آسیاب در مرغداری

فواید وجود دستگاه آسیاب در مرغدارییکی از مسائل مهم و اساسی در امر پروش مرغ، بلدرچین و دیگر طیور، تغذیه و جیره مناسب است. که پرندگان باید از غذای سالم و مطمئن تناول کنند. سالن داران و مرغدارن محترم اگر یک دستگاه آسیاب مرغداری در سالن خود داشته باشند میتوانند با اطمینان کامل، دقیقا همان مواد غذایی که مورد نظرشان هست را آسیاب و میکس کنند و به سایز دلخواه در آورد تا طیورشان جیره کامل و سالمی داشته باشند.

اطلاعات فنی دستگاه آسیاب

اطلاعات فنی دستگاه آسیاب

  • به کارگیری ورق فولاد با ضصخامت بالا برای بدنه دستگاه
  • استقامت بالا و مستحکم بودن دستگاه
  • قابلیت خرد کردن چند ماده مختلف مثل خوراک دام، دان مرغ، لنولع کودهای حیوانی، ذرت، گندم، جو و …
  • استفاده از ورق های استیل و ضد زنگ
  • ارسال به تمام نقاط ایران، همراه با خدمات نصب و راه اندازی
  • دارای ضمانت یکساله
  • قابلیت متصل کردن آسیاب به میکسر و بالابر

قیمت فروش دستگاه آسیاب مرغداری:

برای اطلاع از قیمت انواع مختلف دستگاه های آسیاب میکسر و دیگر ماشین آلات و نحوه سفارش و فروش آنها، مشتریان میتوانند با کارشناسان این سایت تماس حاصل نمایند. تمامی کارشناسان گروه صنعتی باران، امکان استفاده از مشاوره تلفنی و حضوری صد در صد رایگان را برای تمامی بازدیدکننده گان سایت و خریداران عزیز، فراهم آورده اند. 

 

تولید جدیدترین دستگاه آسیاب کود

تولید جدیدترین دستگاه آسیاب کودکارخانه هایی که در زمینه ساخت انواع دستگاه آسیاب کود فعالیت می نمایند، امروزه محصولاتشان را با آخرین فناوری ساخته و روانه بازار می کنند. آن ها جدیدترین محصولات را به شکل تمام اتوماتیک وارد بازار می نمایند که به گونه خودکار کار کرده و به این طریق، بهتر و به طور یک دست و خوب کود را خرد می نماید. 

در اقصی نقاط کشورمان تولیدی هایی را می توان یافت که با مشخصاتی که در این جا ارائه کردیم، کالای خود را ساخته و به فروش می گذارند. آن ها همچنین به طرق و روش های متفاوتی کالا را پس از ساخت عرضه می دارند. یکی از روش های متداول ارائه، ایجاد نمایندگی های گوناگونی می باشد که در جای جای ایران راه اندازی می نمایند و اصولاً در کلان شهرها قابل دسترس می باشند. به این شیوه حتی مشتریان هم می توانند به آن ها راحت تر مراجعه کرده و خرید بهترین و جدیدترین دستگاه را انجام دهند. 

از جانب دیگر، این شرکت ها محصولات خود را از طریق وب سایت های اینترنتی هم به فروش می گذارند. سایت های زیادی در این حوزه ایجاد شده است و اگر سرچی در جستجوگرها بزنید هم مشخصات کاملی از آسیاب های کود را به دست خواهید آورد و هم این که می توانید آن را سفارش داده و در اسرع وقت به دست آورید. 

فروش ارزان قیمت عمودی آسیاب کود

فروش ارزان قیمت عمودی آسیاب کودآسیاب های کود، از لحاظ شکل ظاهری با هم تفاوت هایی دارند. آن ها را عموماً به دسته می شود تقسیم بندی کرد که کاربردهای متفاوتی را نیز دارند. این دستگاه عبارتند از: 

  • آسیاب های اففی 
  • آسیاب های عمودی 
  • آسیاب های چکشی 

در این بخش مطرح بحث مان نوع عمودی می باشد. هر چند برخی به این باورند که کاربرد این محصول اکنون در مرغ داری ها و شرکت هایی که در کار تولید کود می باشند، کمتر شده؛ ولی هنوز نیز برخی از کارخانه جات به ساخت آن ادامه می دهند. شما نیز اگر می خواهید آن را به قیمت ارزان تهیه کنید، خوب است سری به این سازندگان بزنید. 

از جانب دیگر، فروش این محصول را نرخ های پایین را تولیدی ها به روش های متفاوتی انجام می دهند. شما به عنوان خریدار حتماً باید به برخی از موارد نیز توجه داشته باشید. در هر حال، تولید دستگاه آسیاب عمودی با استفاده از یک سری متریال صورت می گیرد که ممکن است مرغوب یا از کیفیت خوبی برخوردار نباشند و ارزان ارائه شوند. 

عرضه اینترنتی آسیاب خوراک دام و طیور

عرضه اینترنتی آسیاب خوراک دام و طیورآسیاب ها نقش اساسی ای در تولید خوراک دام و طیور دارند. این دستگاه عمدتاً در ابتدای خط تولید قرار می گیرد و توسط آن محصولات داده شده، خرد می گردند و سپس توسط نوار نقاله ها به سوی خط تولید روانه می شوند. در هر صورت، عرضه این گونه از کالاها، به شیوه های گوناگونی صورت می گیرد که امروزه آن را به شکل آنلاین هم می فروشند. به همین دلیل است، بیشتر کارخانه های سازنده و یا شرکت های وارد کننده، وب سایت ها و کانال هایی را در فضای مجازی راه اندازی کرده اند. 

خرید اینترنتی آسیاب مزیت های مختلفی را دارد. برای نمونه شما می توانید در کنار تهیه دستگاه، مطالب مفیدی را نیز که فروشنده ارائه می دهد، مطالعه کنید و به خوبی کالایی را که می خواهید بخرید، بشناسید. از طرفی، تنوع نیز در این فروشگاه های بیشتر است و نیازی ندارید برای پیدا کردن نوع خاص آن، بازار به بازار بگردید و وقت و انرژی خود را هدر دهید. این کار با فشار دادن چند کلیک و جستجویی ساده امکان پذیر است. روی هم رفته شما می توانید، آسیاب خوراک دام و طیور را به این طریق راحت بخرید. 

البته از این طریق می شود دستگاه های مختلف دیگری را هم تهیه کنید که هر کدام از آن ها کاربردهای گوناگونی دارند و در ابعاد متفاوتی هم ساخته می شوند. 

خرید دستگاه آسیاب کود باکیفیت

خرید دستگاه آسیاب کود باکیفیتدستگاه هایی که به نام آسیاب کود در بازار ارائه می شوند، مانند سایر محصولات دیگر، دارای کیفیت های گوناگونی هستند. آن ها را می شود از راه های متفاوتی خریداری نمود و در بخش های متفاوتی هم کار گرفت. روی هم رفته برای تهیه یک دستگاه مرغوب، می شود آن را با مراجعه به بهترین ارائه دهندگان تهیه کرد. 

در این حوزه، چیزی که بسیار مهم است، کارخانه های سازنده آن هستند که زیر نام برندهای متفاوتی محصولات شان را در دسترس همگان قرار می دهند. آن ها در جای جای ایران فعال می باشند و سعی می کنند تا با استفاده از مواد اولیه خوب و کاربردی، دستگاه هایی بهتر را ارائه دهند. به همین سبب پافشاری ما نیز بر این است که حتماً جهت خرید، برندهای مطرح را انتخاب کنید. از طرفی می شود با مشورت گرفتن از کسانی که پیش از شما چنین دستگاه هایی را خریداری کرده اند هم نوع مرغوب کالا را پیدا کرد. 

با همه این ها، با خرید یک دستگاه آسیاب کود باکیفیت، می توانید بهتر کارهای رور مره را انجام دهید و بدون دغدغه، به تولید کود بپردازید. عمدتاً چنین دستگاه هایی باعث پیشرفت کارتان می شوند و به شما کمک می کنند تا محصولات خوب را ساخته و به این ترتیب رضایت خاطر مشتریان خود را به دست آورده و فروش را هم بالا ببرید. 

مشخصات دستگاه آسیاب مرغداری درجه یک

مشخصات دستگاه آسیاب مرغداری درجه یکآسیاب کود مرغی درجه یک، مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارد. با این نوع دستگاه می شود، کارهای گوناگونی انجام داد. باید گفت، آسیاب کود مرغداری را همان طور که اشاره کردیم، تولیدی های متفاوتی می سازند. آن ها خواص منحصر به فرد خود را هم دارا می باشند. اما اگر می خواهید که مشخصات آن را به دست آورید، بهتر است که سری به فروشگاه های گوناگونی بزنید. به این ترتیب مدل های مختلف آن را هم مشاهده خواهید کرد و از فروشندگان معلومات تازه تری نیز درباره چگونگی کارشان تهیه می کنید. 

روی هم رفته، ما نیز در این جا به برخی از مشخصات نوع مرغوب این محصول اشاره می کنیم که شامل موارد زیر می باشند: 

  • از جنس خوبی ساخته شده اند.  
  • ضد زنگ هستند و رنگ شان با حرارت از بین نمی رود. 
  • همراه با فناوری های نوین ساخته می شوند. 
  • لرزش و صدای زیادی ایجاد نمی کنند. 
  • نشتی ندارند. 
  • یک دست، کود را خرد می کنند. 
  • و غیره موارد دیگر 

فروشنده دستگاه آسیاب کود عمده و ارزان

فروشنده دستگاه آسیاب کود عمده و ارزاندستگاه آسیاب کود را به شکل ارزان می شود از طریق فروشندگان متعددی به گونه کلی تهیه کرد. البته در این خصوص، مراجع معدودی هستند که فعالیت می کنند. اگر خواسته باشیم که به صورت کلی آن ها را معرفی کنیم، می شود به کارخانه های تولیدی، شرکت های بازرگانی، شعبه های رسمی فروش، ارائه دهندگان حضوری و غیر حضوری اشاره کرد. همه این گزینه ها در کار عرضه عمده می باشند. آن ها طبعاً برای مشتریان خود تخفیف های خوبی را نیز قائل می گردند. 

به این ترتیب شما می توانید یک آسیاب کود ارزان را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. البته این دستگاه ها را به شکل کلی، اغلب فروشندگانی که در مراکز داد و ستد ماشین آلات صنعتی فعالیت می کنند خریداری می نمایند. از جانب دیگر، برخی از گروه های تجاری هم در این حوزه فعال اند که صادرات محصولات را به عهده دارند. 

ویژگی های دستگاه های آسیاب چکشی

ویژگی های دستگاه های آسیاب چکشیدر بالا هنگام دسته بندی آسیاب ها، به این اشاره کردیم که یکی از مدل های این گونه از محصولات، چکشی نام دارد. البته به آن ضربه ای هم می گویند که از جمله پرکاربردترین نوع آسیاب ها در تولید کود و خوراک دام و طیور به شمار می روند. البته این آسیاب ها در مدل های متفاوتی ساخته می شوند که کاربردهای در خرد کردن انواع سنگ هم دارند. 

روی هم رفته، از جمله ویژگی های آن ها می شود به داشتن چکش های قوی، تیغه های بسیار مناسب، ظرفیت های گوناگون، سایزهای مختلف و غیره موارد دیگر اشاره کرد. آن ها را عموماً از فلزاتی تولید می کنند که ضخامت هایی بین 10 تا 15 میلی متر را دارا می باشند. اما مدل های متنوعی هم دارند که در این جا به آن ها اشاره می کنیم: 

  • آسیاب با داشتن 12 چکش 
  • آسیاب با داشتن 16 چکش 
  • آسیاب با داشتن 20 چکش 
  • آسیاب داشتن 24 چکش 
  • آسیاب چکشی کود 36 عددی 
  • و غیره 

خریدار دستگاه آسیاب چکشی و میکسر کود

خریدار دستگاه آسیاب چکشی و میکسر کودخریداران میکسر کود و آسیاب چکشی که دو بخش جداگانه از یک خط تولید به شمار می روند را می شود به دو دسته تقسیم بندی کرد. آنانی که به شکل عمده کالا را می خرند و آن دسته که به شکل جزئی آن را تهیه می نمایند. 

روی هم رفته، این دستگاه ها را می شود با برندها و کیفیت های گوناگونی هم تهیه نمود. آن ها هر کدام شان ابعاد متفاوتی را نیز دارا می باشند. روی هم رفته می شود با مراجعه به فروشگاه های گوناگونی، خرید دستگاه میکسر کود، دستگاه میکسر مرغداری و خرید آسیاب کود چکشی را در طرح های گوناگونی انجام داد. 

لیست قیمت انواع خشک کن کود دام و طیور

لیست قیمت انواع خشک کن کود دام و طیورخشک کن کود دام و طیور، از جمله دستگاه های مکمل یک خط تولید در کارخانه به شمار می روند. آن ها کاربردهای متفاوتی را دارند و در همین حال، قیمت های شان هم با هم دیگر فرق دارد. برای شمایی که به دنبال تهیه لیست کاملی از نرخ ها هستید، توصیه می نماییم که برای این کار، به بازارهای متفاوتی سر بزنید. 

از این طریق می شود قیمت دستگاه آسیاب را هم به دست آورد که در بالا به شرح آن پرداختیم. 

روی هم رفته، نرخ ها را شرکت های سازنده بر اساس فاکتورهای مشخصی تعیین می کنند که کیفیت، ابعاد، نوع کاربردی و سایر موارد، نقش اساسی در این زمینه دارند. 

واردات دستگاه خشک کن کود به ایران

واردات دستگاه خشک کن کود به ایراندستگاه های خشک کن کود را به ایران، شرکت های بازرگانی مختلفی وارد می نمایند. عمدتاً این تاجران از کشورهای مانند چین این محصولات را وارد بازار داخلی می کنند. آن ها به طرق مختلفی نیز محصولات خود را به فروش می رسانند. می توان با مراجعه به نمایندگی های این شرکت ها بهترین نوع آن را تهیه کرد. 

باید گفت، بازرگانان، بر اساس نیاز بازار، کالای مورد نظر را وارد می نمایند. در گذشته که این گونه از دستگاه ها خریدشان از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه بود فروش بیشتری داشتند؛ اما امروزه با بالا رفتن نرخ ارز، گران تر عرضه می شوند که طبعاً برای خریدار، نوع ایرانی بیشتر به صرفه است. 

روی هم رفته، این گونه از کالاها، دارای انواع مختلفی نیز می باشند. برای مثال می شود بر اساس حرارت و کاربرد آن ها را دسته بندی کرد. کود خشک کن ها، به صورت مستقیم و غیر مستقیم به خشک کردن مواد داخلی شان می پردازند و اصولاً هم دار هستند. هر کدام از آن ها طول و قطر متفاوتی را هم دارا می باشند. 

این دستگاه ها، بیشتر پیش از این که کود وارد خط تولید شود به رطوبت زدایی آن می پردازند که روند ساخت را آسان تر می کند. 

نمایندگی فروش انواع دستگاه های آسیاب کود

نمایندگی فروش انواع دستگاه های آسیاب کود فروش آسیاب کود از جانب نمایندگی شرکت های متفاوتی صورت می گیرد. این شعبه های رسمی، بیشتر در کلان شهرها فعالیت می کنند. آن ها در هر مدل و طرحی که خواسته باشید، محصولات کارخانه را برای تان ارائه می دهند و در همین حال، سفارش شما را نیز می پذیرند. 

از طرف دیگر، خرید دستگاه آسیاب از نمایندگی ها، مزیت های گوناگونی را نیز دارا می باشد؛ اول این که کالای مرغوب را می توانید به دست آورید و دوم، از خدمات ویژه به خصوص خدمات پس از فروش بهره مند شوید. آن ها محصولات را به شکل تضمین شده در دسترس مشتریان خود قرار می دهند که این یک ویژگی خاص می باشد. 

خرید مستقیم آسیاب کود دام و طیور از تولید کننده

خرید مستقیم آسیاب کود دام و طیور از تولید کنندهتولید کنندگان امروزه دستگاه های آسیاب کود دام و طیور را به شکل مستقیم وارد بازار می کنند. آن ها دیگر نیازی به واسطه ها برای فروش محصولاتشان ندارند. 

به همین ترتیب، خریدار نیز می تواند به آسانی با تولید کننده وارد معامله شود. اصولاً به این شکل فروش عمده آسیاب ها صورت می گیرد. البته راه هایی را نیز کارخانه ها ایجاد کرده اند که این فرصت را برای خریداران تکی دستگاه آسیاب میکسر می دهد تا خرید مستقیم را انجام دهند. 

آن ها به این منظور اقدام به ایجاد واحدهای رسمی فروش نموده اند و سایت های گوناگون اینترنتی را هم راه اندازی کرده اند. خلاصه این که، خرید به این شکل، از هر نظری به سود هر دو طرف معامله می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما