قیمت و خرید میکسر افقی خوراک دام و نحوه خرید عمده

کشاورزی و دامپروری از صنایع مهم و ارزشمند در هر کشور محسوب می شود. این دو صنعت مهم بخش عمده ای از منابع غذایی مورد نیاز در کشور را تولید می کنند. در جوامع امروزی با تقاضای بیشتری روبرو هستیم که این موضوع بکارگیری تجهیزات مدرن و پیشرفته در این صنایع را می طلبد. زیرا هرچه تجهیزات از فناوری بالاتری برخوردار باشند، راندمان تولید افزایش می یابد. قبل از خرید میکسر افقی خوراک دام، نیازهای خوارک دامی خود را به خوبی مشخص کنید. به این ترتیب می توانید دستگاهی با ویژگی های مناسب برای کاربری خود انتخاب کنید.

میکسر افقی خوراک دام چیست ؟

میکسر افقی خوراک دام یک دستگاه است که برای مخلوط و آسیاب کردن انواع مواد خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه می تواند مواد را به صورت افقی ترکیب و آسیاب کند و در دامپروری، مرغداری و صنایع دامی کاربرد زیادی دارد. میکسر های افقی در مدل های مختلف تولید می شوند و می توانند مواد جامد در مایع وجامد در جامد را به صورت یکدست و اصولی مخلوط نماید. از میکسرهای افقی، علاوه بر صنعت خوراک دام و طیور در صنایع مختلفی مانند صنایع شیمیایی، صنایع غذایی و داروئی نیز استفاده می کنند.

انواع میکسرهایی که در صنعت کشاورزی و دامداری مورد استفاده قرار می گیرند
همانطور که گفتیم میکسر های افقی یکی از دستگاه های پیشرفته و کاربردی در صنعت دامداری و کشاورزی است. این دستگاه ها برای ترکیب کردن علوفه ها، انواع کودهای شیمیایی و…. کاربرد دارد. دستگاه های میکسر در دو مدل عمودی و افقی تولید می شود و هر دو مدل در صنایع کشاورزی و دامداری مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه خشک کن خوراک دام
تفاوت میان میکسر عمودی و میکسر افقی

میکسر عمودی
در میکسر عمودی محور مخلوط سازی به صورت عمودی قرار گرفته است. کارکرد میکسرعمود به این صورت است که مواد از قسمت پایینی دستگاه وارد می شود و به کمک مارپیچ به بالا هدایت می شوند. عمل بالا و پایین رفتن مواد تا ترکیب شدن تمام آنها ادامه می یابد.

میکسر افقی
در یک میکسر افقی ، محور مخلوط سازی مواد و خوراک به صورت افقی قرار دارد. این دستگاه شامل یک عدد محور افقی بوده که محل قرار گیری آن وسط مخزن میکسر است. روی این محور تعدادی پدال قرار گرفته که در هنگام چرخش محور اصلی، عمل ترکیب را انجام می دهد. این میکسر ها از فناوری رفت و برگشت برای مخلوط کردن مواد استفاده می کنند. قدرت و سرعت میکس ، میکسر های افقی بسیار بالاتر ولی ظرفیت آن کمتر از میکسر های عمودی است.

برای خرید میکسر افقی خوراک دام می توانید به سایت های معتبر فروش محصولات و تجهیزات کشاورزی مراجعه کنید و با بررسی دقیق مشخصات فنی ، مدل مورد نظر را انتخاب نمایید.

دستگاه پلت ساز کوچک
قیمت و خرید میکسر افقی خوراک دام و نحوه خرید عمده

انتخاب و خرید میکسر افقی مناسب به شما کمک می کند تا خوراک متنوعی را به بهترین شکل برای دام های خود تامین کنید و عملکرد بهینه تری در دامپروی خود داشته باشید. همانطورر که می دانید قیمت میکسر افقی خوراک دام به عوامل مختلفی مانند ظرفیت، ابعاد، قدرت موتور و ویژگی های دیگری بستگی دارد. برای خرید میکسر افقی خوراک دام می توانید با تولید کنندگان و یا فروشندگان به صورت مستقیم تماس بگیرید و از شرایط و قیمت مدل های مختلف آن اطلاعات لازم را کسب نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما