خرید و فروش عمده دستگاه آسیاب چکشی کود

دستگاه آسیاب چکشی از پرکاربردترین دستگاه ها جهت خرد کردن مواد به کار می رود. خرید و فروش عمده این نوع دستگاه تولید کود، فقط از نمایندگی های معتبر امکان پذیر است.

تولید عمده دستگاه آسیاب چکشی مخصوص تولید کود در کشور انجام می شد. برای خرد کردن مواد به قطعات کوچک تر از دستگاه آسیاب چکشی استفاده می شود. قطعات به کار رفته در این نوع دستگاه آسیاب از اجزای زیر تشکیل شده است.

  1. محفظه ورودی مواد
  2. یاتان غلتشی
  3. صفحه قابل جابجایی
  4. شفت ارتباطی
  5. زنجیره ها
  6. چکش های محکم
  7. پایه فولادی
  8. موتور درایو
  9. محافظ موتور
  10. سیستم هوزینگ

تولید دستگاه آسیاب چکشی

جنس و کیفیت به کار رفته در تولید دستگاه آسیاب چکشی تأثیر مستقیمی بر روی قیمت آن دارد. در بازار فروش انواع دستگاه آسیاب داخلی و خارجی عرضه می شود. دستگاه آسیاب مدل چکشی که تولید داخل است دارای ورقه تمام استیل می باشد. تولید این دستگاه در ظرفیت های متفاوت توسط کارخانه ها صورت می گیرد.

فروش دستگاه آسیاب نوع چکشی

دستگاه های آسیاب متنوع بوده و تقریبا همه آن ها کار یکسانی را انجام می دهند. دستگاه های آسیاب چکشی در انواع مختلفی مانند 20 چکشه، 24 چکشه و 30 چکشه ساخته می شوند. از این نوع دستگاه می توان برای تولید مواد مختلف استفاده کرد. از جمله کاربرد این نوع دستگاه آسیاب می توان این موارد را نام برد:

  1. پودر سنگ
  2. پودرهای مکرونیزه
  3. کارخانه فراوری کک
  4. کود آلی
  5. صنایع گچ
  6. آهک سازی

ویژگی های دستگاه آسیاب از نوع چکشی

دستگاه آسیاب که در نوع چکشی در بازار عرضه می شود دارای ویژگی های متعدد است. نام دیگر این آسیاب، آسیاب ضربه ای است. مهمترین قسمت تشکیل دهنده این نوع آسیاب چکش ها می باشند که باعث پودر شدن مواد ورودی می شوند. این نوع دستگاه در ظرفیت های ۵ الی ۳۰ تن در ساعت تولید می شوند.

معمولا آسیاب های چکشی را بر اساس و پایه مواردی همچون فراورده تولیدی، نیروی محرکه و ساز و کار طبقه بندی می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما