تولیدکنندگان دای دستگاه پرس پلت صنعتی

دستگاه پلت صنعتی دارای انواع مختلفی هستند دامداری پلت کودمرغی و پلت ورمی کمپوست و پلت خوراک دام و پرس پلت (خوراک ساز)و پلت خانگی و پلت خوراک ابزیان و پلت دان مرغ و طیور دستگاه پرس پلت دامی و خوراکی برای فشرده‌ سازی خوراک ورودی خرد شده را استفاده می‌کنند دستگاهی برای مراکزی مثل دام پروری ومرغداری ها استفاده میشود که دارای ظرفیت های مختلفی است که پارامتر های زیادی درتعیین قیمت آن موثر است مثل توان های الکتروموتور قطعات مکانیکی و …. که از نظر ظرفیت ها شمل مدل های 250 و 320و 420و 480و 508 هستند که برای کارای مختلفی مثل آبخوری کبوتر و دانخوری قناری وآبخوری قناری و دانخوری اسب و آبخوری اسب و آبخوری سیفونی و دانخوری سیفونی و آبخوری ناودانی و دانخوری ناودانی و آبخوری دام دانخوری دام می توان استفاده کرد. قطعات مختلفی دارد مثل جت هیتر تابشی و جت هیتر سقفی و جت هیتر سالن و جت هیتر برقی و فن دار و فن تهویه و فن دمنده بی صدا و فن صنعتی دور بالا و فن تابلویی. که دارای انواع دای پرس پلت هستند. دای پرس پلت اصل رو درزیر توضیحی میدهیم که دای دستگاه پرس پلت صنعتی هستند .

تولیدکنندگان دای دستگاه پرس پلت صنعتی

بررسی انواع دستگاه پرس پلت بر اساس دای

بررسی انواع دستگاه پرس پلت بر اساس دای دای پلت به دو شکل حلقوی و تخت و در مدل‌های متفاوتی هستند دای ها قطعات یدکی هستند واز بخش های مهم دستگاه اند که از نظر اندازه و ضخامت به دو صورت هستند

1-نازک

2- ضخیم

که دارای مزایا و معایبی هستند

دای ها از نظرجنس از دوتا عنصر کروم و کربن تشکیل شده اند دای ها از این نظر به سه دسته آلیاژی، استیل ضد زنگ و کرم بالا تقسیم می شوند

دای mortonداری پوسته ایی هستند به نام کربوریزه که این پوسته باعث میشود باوجود آسیب دیده بودن و خوردگی های کم ومتوسط قابلیت استفاده کردن رو داشته باشند یکی دیگه از ویژگی های این دای ها این است که وانایی سایش و قابلیت عبوردهی ذرات با الگوی مخصوص است تا حدی که می‌توان ذراتی با منافذی به قطر 32.5 میلی‌متر یا حتی کمتر ایجاد نمود.

هر چه عرض و قطر دای افزیش یابد، عرض مفید دای افزایش یافته

خرید آسان دای دستگاه پرس پلت صنعتی

خرید آسان دای دستگاه پرس پلت صنعتی چیزی که در هنگام دستیابی به اطلاعات کاملی از محصول و شناخت تجهیزات جانبی آن می باشد . قیمت دای پلت ها مدام در حال تغییر است و نمیشه قیمت دقیقی واسه ی آن تعیین کرد که علت آن تغییرارز یورو دلار و کیفیت کالا و…هستند و برای خرید آن چون دستگاه پلت دارای انواع مختلفی است براساس دستگاه پلت ساز خود دای مورد نیاز خود را خریداری می کنیم که برای دریافت قیمت دستکاه می توانید با مسئول فروش این شرکت درتماس باشید تا از آخرین لیست قیمت های این دستگاه باخبر شوید. که با سفارش اینترنتی و تلفنی میتوان آن را خرید داری کرد و خرید مطمئنی داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما