خرید دستگاه پرس پلت کود با قیمت بسیار عالی

خرید دستگاه پرس پلت کود در سایت های اینترنتی به صورت ویژه با قیمت بسیار عالی و بهترین کیفیت در ایران به صورت گسترده در حال انجام می باشد. دستگاه پرس پلت کود یکی از مهمترین قسمتهای خط تولید به شمار می آید، به این دلیل که تمامی قسمتهای خط تولید از خردکن، تا قسمت بسته بندی، همگی به نتیجه ای که پرس پلت از خود بر جای می گذارد بستگی دارد. فروش دستگاه پرس پلت به صورت عمده را مراجع خاصی انجام می دهند و با نرخ های متفاوتی آن را عرضه می کنند. 

دستگاه پرس پلت اصلی ترین کار را در یک خط تولید انجام می دهد. چرا که اگر از قسمت خردکن، تا خشک کن. و سرند تمامی قسمتهای بهترین کار را انجام دهند، ولی پرس پلت به خوبی کود میکس شده را به پلت تبدیل نکند اختلال بزرگی در خط تولید به وجود می آید. در این میان می بایست بهترین دستگاه پرس پلت را تهیه کرد. که این امر توسط ماشین سازان قدر در کشورمان به گونه بسیار قوی در حال انجام می باشد، این کار سبب شده تا برای تهیه قطعات با کیفیت دستگاه نیاز به واردات نباشد.

خرید دستگاه پرس پلت کود با قیمت بسیار عالی

انواع دستگاه پرس پلت

انواع دستگاه پرس پلت

  • گیربکسی
  • تسمه ای

فیدر استیل با قدرت موتور ۲ اسب بخار، کاندیشنر استیل درب استیل، با بای پاف با قدرت موتور ۴۵ کیلو وات { ۶۵ اسب } و موتور کاندیشنر قدرت ۵ اسب، و ظرفیت تولید بین ۱ تا ۴ تن در ساعت با یک عدد دای ۳۲۰ و ۲ عدد رولر.

این دستگاه به دست توانمند ماشین سازان ایرانی ساخته و در زمان ساخت بهترین نوع استیل درون آن به کار رفته. جالب اینجاست که این دستگاه را می توان با قیمت پایه ۶۵ میلیون تومان خریداری کرد. که مثلما نمونه های خارجی آن با کیفیتی چند پله پایین تر با قیمتی بسیار بالاتر در بازار در حال خرید و فروش می باشد.

مشکلات دستگاه های خارجی یا چینی

مشکلات دستگاه های خارجی یا چینیکیفیت قطعات کاملا پایین بوده و عمدتا از آهن استفاده می شود، که همین امر سبب می شود تا دوام آن بسیار کاهش یابد. و در حالتی دیگر با افزایش قیمت دلار مسلما قیمت این دستگاه ها نیز بسیار بالا می رود.

 

مزایای خرید دستگاه ساخت ایران

مزایای خرید دستگاه ساخت ایران

  1. تمامی قطعه ها را طبق استاندارد ماشین سازی ساخته می شود تا بتوان در صورت خرابی راحت تهیه کرد، که در حال حاظر چندین شرکت در حال ساخت این قطعات می باشند.
  2. چینی ها تمامی قطعات این دستگاه ها را با استیل ۱ یا ۲ میل می سازند، در صورتی که همان قطعه را ماشین سازان ایرانی با استیل چند میل قویتر ساخته و به بازار عرضه می دارند.
  3. زمان خرید پرس پلت خارجی می بایست هزینه های گمرک بالایی به هزینه خرید اضافه کرد. در صورتی که ماشین آلات داخلی این هزینه ها را در بر ندارد.

انواع دای دستگاه پرس پلت

انواع دای دستگاه پرس پلت

  • دای شماره ۳
  • دای ۴
  • دای ۶
  • دای ۸

تذکر :

لازم به ذکر است قبل از خرید، یا تنظیم قسمتهای خط تولید کود پلت مرغی با متخصصین قدر در این زمینه مشورت به عمل آید.

حمل دستگاه

حمل دستگاهدستگاه خریداری شده در کوتاه ترین زمان توسط نساب شرکت بارگیر، و در محل نسب و با تست دوباره به فرد خریدار تحویل داده می شود.

بهترین راه برای خرید یا فروش یا اطلاع از قیمتها

جهت رسیدن به بهترین خرید دستگاه های کودی می بایست با مدیران فروش مجموعه بزرگ کود ماشین در سایت های اینترنتی ارتباط برقرار کرد.

کارخانه تولیدی دستگاه های پلت ساز

کارخانه تولیدی دستگاه های پلت سازدستگاه های پلت ساز را شرکت های مختلفی در کشورمان تولید می نایند. این گونه از محصولات، کاربردهای گوناگونی دارد که می توان از آن در بخش ساخت کود و تهیه انواع خوراک دامی استفاده کرد. در این جا نیاز است که به شرح کامل پلت بپردازیم. این نوع از محصول، شکل استوانه ای دارد. آن را پس از این که از دستگاه بیرون آمد، خشک می کنند و سپس در بسته بندی های متفاوتی وارد بازار می نمایند. باید گفت، پلت ها ارزش زیادی در صنایع کود سازی دارند و هم این که در صنایع خوراک دام، مفید واقع شده اند. 

روی هم رفته، کارخانه هایی که در کار ساخت دستگاه های این مدل از محصولات می باشند، از مواد اولیه متفاوتی کار می گیرند تا کالای خود را تولید کرده به بازار عرضه کنند. آن ها می کوشند تا دستگاه پلت ساز را به طرق گوناگونی در اختیار مشتریان خود بگذارند. قابل ذکر است، این کارخانه ها در ابعاد، طرح ها و همچنین کیفیت های گوناگونی، دستگاه ها را می سازند که اگر ما به بازار مراجعه کنیم، به راحتی می توانیم تنوع بالای آن ها را مشاهده کرده و در صورت نیاز، آن مدلی را که می خواهیم ، به دست آوریم. 

در کل، دستگاه پلت زن کوچک، متوسط و همچنین پلت زن خانگی را شرکت ها می سازند. خری دستگاه پلت کود و خوراک دام و طیور، به گونه مستقیم از آن ها امکان پذیر است. 

مرکز خرید عمده دستگاه پلت کود مرغی

مرکز خرید عمده دستگاه پلت کود مرغییکی از کاربردهایی که به آن در بخش پیش اشاره کردیم، نوع کاربردی دستگاه هایی است که به آن پلت زن می گویند. با این ماشین آلات می شود به راحتی پلت کود مرغی را هم تولید کرد. اما اگر به دنبال خرید عمده چنین دستگاهی می باشید، بهتر است بدانید که در انواع مختلفی می توانید آن را از مکان ها و مراجع گوناگونی به دست آورید. 

برای این که خرید خود را با بالاترین سطح کیفی انجام دهید، بهتر است که مسقتیماً به خود شرکت های سازنده مراجعه نمایید. آن ها نخستین مرجعی هستند که ماشین را می سازند و به شکل انبوه وارد بازار می کنند. باید گفت، از آن ها خرید دستگاه پلت کود مرغ، به راحتی و با نرخ های ارزان انجام شدنی است؛ زیرا که این عمده فروشی ها برای مشتریان خاص خود، تخفیف های ویژه ای را در نظر می گیرند. در هر صورت، آن ها سازنده اصلی دستگاه پلت صادراتی نیز می باشند که فعالیت زیادی در این بخش دارند. 

روی هم رفته، به جز تولیدی ها، می شود به مرکز ماشین آلات صنعتی و کشاورزی در شهرهای مختلفی نیز مراجعه کرد. در این مراکز نیز به آسانی قادر خواهیم بود که نمایندگی شرکت های گوناگونی را بیابیم. آن ها نیز یکی دیگر از فروشندگان کلی به شمار می روند. این مرجع، یکی از گزینه ها مطلوب جهت خرید این مدل از کالاها است. 

فروش دستگاه پلت کود با نازلترین قیمت

فروش دستگاه پلت کود با نازلترین قیمتبا مراجعه به مراکزی که در آن انواع دستگاه پلت زن کود عرضه می شود، می توان بهترین آن را با نازلترین قیمت تهیه کرد. شما از این عرضه کنندگان، می توانید پلت ساز کوچک و بزرگ را به سادگی تهیه کنید. البته در زمینه نرخ های ارزان باید به این موضوع دقت داشته باشید که از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید. این که یک پلت ساز کود مرغی و یا سایر حیوانات دیگر را به قیمت نازل تهیه کنید، کار ساده ای است؛ ولی نباید از ویژگی ها و کاربردهای آن نیز چشم پوشی نمایید. 

برای این منظور، بهترین روش این است که حتماً سری به فروشگاه های معتبر بزنید. آن ها نوع دست دوم کالا را هم در اختیارتان قرار می دهند که از کیفیت مناسبی برخوردار می باشد؛ ولی برای خرید نو محصول، می شود انواع مدل ها را مورد بررسی قرار داد. در هر صورت، هنگام خرید چنین دستگاه هایی باید به این نکات توجه کنید: 

  • جنس استیلی که در ساخت محصول به کار رفته 
  • نوع کاربری و ظرفیت تولید دستگاه 
  • نوع موتور و تسمه های کالا 
  • گارانتی داشتن دستگاه 
  • برندی که آن را تولید کرده 
  • و غیره موارد 

لیست قیمت دستگاه پلت زن کود دام و طیور

لیست قیمت دستگاه پلت زن کود دام و طیوردستگاه های پلت زن کود و دام و طیور، با هم دیگر تفاوتی ندارند. شرکت ها عموماً از دستگاه های مشابه استفاده می کنند. اما برای این که بتوانید تازه ترین قیمت پرس پلت را به دست آورید، نیاز است که به مراجع گوناگونی سر بزنید. در این زمینه بیشتر این کارخانه های تولیدی اند که نخستین مرجع به شمار می روند. آن ها هستند که محصولات خود را بر اساس فاکتورهای کیفیت و سایر مواردی که به آن در بالا اشاره کردیم، می سازند و ارزش گذاری می کنند. در هر صورت، هنگامی که محصول به بازار می آید نرخ هایش ممکن است متفاوت اعلام گردد. 

این موضوع بستگی به این دارد که از چه فروشگاهی خرید را انجام دهید. روی هم رفته، بیشتر این دستگاه ها قیمت های تقریباً یکسانی دارند. در بحث تعیین نرخ، مدل های آن ها نیز تفاوت های را رقم می زنند. به این معنی که برخی از آن ها جدید و بعضی دیگر قدیمی هستند. آن شمار از دستگاه های جدید، توانایی تولید را به میزان بالایی دارند و از جانب دیگر، طبق استانداردهای روز ساخته شده اند، به این سبب است که ممکن است از دستگاه های دیگر ارزش بیشتری داشته باشد. 

با همه این ها در بحث تعیین قیمت، موارد گوناگونی دخیل هستند. شما هنگام مراجعه به راحتی می توانید، لیست قیمت دستگاه پلت را تهیه کنید و نرخ ها را هم مقایسه نمایید. 

عرضه پرس پلت مرغداری با بهترین کیفیت

عرضه پرس پلت مرغداری با بهترین کیفیتیکی از روش های تولید انواع کود خوراک طیور و دام، پلت کردن است. در این راستا دستگاه هایی به کار برده می شود که به پرس پلت مرغداری معروف می باشند. می توانید بهترین کیفیت آن را از مراجع گوناگونی به دست آورید که در کار عرضه این نوع از محصولات هستند. در کل شما، این گونه از کالا، بسیار کاربردی است که مزیای زیادی دارد. 

در این جا به چند مزیت آن اشاره می کنیم که عبارتند از: 

  • کاهش هزینه های تولید پلت مرغی 
  • دسترسی آسان به قعطات و لوازم یدکی آن 
  • عمر بالای دستگاه 
  • راه اندازی آن ها با سیستم های الکترونیکی، پنوماتیکی و مکانیکی 
  • تعمیر راحت و تعویض قطعات آن 
  • و سایر نکات دیگر 

فروشنده دستگاه های پلت ساز خانگی

فروشنده دستگاه های پلت ساز خانگیدر بازار فروشندگانی را می شود پیدا نمود که پلت ساز خانگی را عرضه می دارند. این نوع از ماشین آلات را نیز برندهای متفاوتی در ایران می سازند و روانه بازار می کنند. آن ها را در کیفیت های گوناگونی می شود تهیه کرد که هر کدام از آن ها ممکن است کاربرد خاص خود را داشته باشند. بارز ترین نکته و ویژگی این گونه از دستگاه ها، کوچک بودن آن است و این که به راحتی می شود آن را از جایی به جای دیگر حمل کرد؛ اگر چه نمی توان از آن توقع داشت که به میزان زیادی پلت سازی را انجام دهد. 

در هر صورت راه اندازی راحت، بدون سر و صدا بودن و هم این که قیمت مناسب آن، نکات مثبتی به شمار می رود که بسیاری را مجاب کرده تا آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. شما می توانید از معتبرترین فروشندگان چلت زن خوراک دام و پلت زن کود مرغی خانگی را تهیه کرده و از آن به آسانی کار بگیرید. 

این دستگاه ها نیز مانند نوع بزرگ تر، کارهای مشخصی انجام می دهد و به اشکال مکعبی و حبه ای، پلت را تولید می کند. 

خریدار دستگاه پرس پلت کوچک

خریدار دستگاه پرس پلت کوچککسانی را که به دنبال ماشین پرس پلت کوچک می باشند را می توان به دو دسته اصلی بخش بندی کرد. آنانی که به دنبال تهیه دستگاه به شکل تکی می باشند و آن شمار از افرادی که می خواهند آن را کلی تهیه کنند. عموماً هر یک از این خریداران، برای موارد مختلفی کالا را می خرند. بی تردید، مرغداری های کوچک که در کار تولید خوراک طیورشان به مقدار کمی هستند از این پرس پلت ها استفاده می نمایند و به این طریق هزینه های جانبی خود را به شدت کاهش می دهند و در کنار این درآمدی را نیز کسب می کنند.

چون که می توانند از کود مرغ و دامی که دارند استفاده کرد و آن را جهت فروش وارد بازار کند. اما آن خریدارانی که به گونه کلی این محصولات را تهیه می کنند، بیشتر فروشندگان کالا هستند. آن ها برای عرضه به مشتریان این دستگاه ها را از مراجعی که در این مطلب به آنان اشاره کردیم، خریداری می کنند. 

روی هم رفته، همان گونه که از نام این دستگاه های پرس پلت مشخص است، آن ها دارای ابعاد کوچک تری می باشند و بی تردید، میزان تولید شان نیز کم است. شما می توانید ماشین پلت ساز را حتی با مراجعه به وب سایت های اینترنتی هم تهیه کنید و در اموری که به آن نیاز دارید، مورد استفاده قرار دهید. 

مهمترین کاربردهای دستگاه پرس پلت

مهمترین کاربردهای دستگاه پرس پلتهمان گونه که پیش از این هم اشاره کردیم، از دستگاه های پرس پلت، برای ساخت انواع کود و خوراک دام استفاد می نمایند. آن ها در مدل های متفاوت و همین طور اندازه های گوناگونی ساخته می شوند که کاربردهای و میزان تولید شان در ساعت، با هم دیگر تفاوت هایی دارد. اما به کارگیری از این دستگاه ها مزایایی دارد که عبارتند از: 

  • چسبندگی دانه ها را کاهش می دهد. 
  • میزان ماندگاری محصول را بالا می برد. 
  • به آن حین کار می شود چربی افزود. 
  • عواملی که باعث بیماری می شوند را پخش نمی کند. 
  • میزان ضایعات به شدت کاهش پیدا می کند. 
  • مصارف جانبی را کاهش می دهد.
  • و غیره 

خرید اینترنتی دستگاه پرس پلت گیربکسی

خرید اینترنتی دستگاه پرس پلت گیربکسیپرس پلت ها از لحاظ ساختاری در به دو دسته تقسیم بندی می شوند که می توان به گیربکسی و تسمه ای آن اشاره نمود. 

شما می توانید پلت ساز خوراک دام و یا کود گیربکسی را از فروشگاه های اینترنتی هم تهیه کرد. خرید از این طریق بسیار راحت و بدون دغدغه می باشد. اول این که به راحتی خواهید توانست به فروشگاه های آنلاین در هر جایی که هستید، دسترسی پیدا کنید. دوم، زمان و وقت معینی نیاز نیست تا نگران تعطیلی آن باشید. حتی خرید دیر هنگام هم از آنان میسر است. مسئله بعدی این می باشد که در تنوع بالای برند و کیفیت می شود خرید را از آن ها انجام داد و سفرش را در اسرع وقت نیز تحویل گرفت. 

موضوع مهم دیگر این می باشد که شما با نرخ های مناسبی قادر خواهید بود که نوع پرس پلت گیربکسی را به دست آورید. 

مهمترین ویژگی های دستگاه پلت گیربکسی

مهمترین ویژگی های دستگاه پلت گیربکسییکی از ویژگی های اصلی دستگاه پلت گیربکسی این است که نوع مرغوب تری از کود یا خوراک دام را تولید می نماید. شما همین طور می توانید به میزان بالاتری محصول را بسازید. همچنین قطعاتی که در آن به کار رفته است به ویژه رولرهای آن عمر بیشتری دارند. روی هم رفته این گونه از دستگاه را می شود از مراجع مختلفی خرید. 

اما مواردی هم درباره آن ها وجود دارد که می شود به سر و صدای بیشتر و قیمت بالاتر شان اشاره کرد. باید گفت فروش دستگاه پلت گیربکسی از سوی اغلب فروشندگانی که در کار عرضه این گونه از دستگاه ها می باشند، انجام می شود. 

شرکت واردات دستگاه پرس پلت در کشور

شرکت واردات دستگاه پرس پلت در کشوردر بازارهای کشورمان حتماً به نوع دستگاه پرس پلت خارجی برخورده اید. این گونه از محصول را شرکت های بازرگانی مختلفی از کشورهای متفاوتی وارد می نمایند. عموماً کالاهایی که در مراکز خرید ارائه می شوند، چینی هستند. در این عرصه، بازرگانان می کوشند تا کالاهای با کیفیت و در عین حال، ارزان قیمت را وارد نمایند. 

روی هم رفته، واردات هر کالایی می تواند تا اندازه ای بازار را متعادل کند؛ اگر چه گاهی ممکن است به تولیدات داخلی ضربه وارد کند. با همه این ها شرکت های وارداتی همه جوانب را در نظر می گیرند و اقدام به وارد کردن محصولات خود می نمایند. 

نمایندگی فروش دستگاه پلت خوراک شناور چینی

نمایندگی فروش دستگاه پلت خوراک شناور چینیاگر می خواهید که دستگاه پلت خوراک شناور چینی را تهیه کنید، بهتر است که به نمایندگی شرکت های وارد کننده مراجعه کنید. آن ها فروش عمده و جزئی را انجام می دهند و زمینه را طوری فراهم آورده اند که خریدار از هر جایی می توانید سفارش این نوع از دستگاه را ارائه دهد. 

این دستگاه کارایی بالایی دارد و به همین دلیل است که در تولید خوراک شناور از آن استفاده می کنند. از جمله ویژگی های محصولات این گونه از دستگاه می توان به بهبود قابلیت هضم، بالا رفتن تولید، دوام گلوله ها و کاهش مصرف برق اشاره نمود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما